حرف های محمدی
نوشته شده توسط : alireza

محمدی، دلخوری از نیمکت نشینی اش را تکذیب کرد

محمد محمدی هم اکنون با عملکرد خوب وحید طالب لو روبرو شده است و به همین دلیل نمی تواند در خصوص حضورش در ترکیب استقلال اعتراض داشته باشد.
گفتنی است، محمدی پس از پایان بازی اعلام کرد، هیچ اعتراضی به وضعیت موجود ندارد و با شرایط بسیار مناسب روی نیمکت استقلال می نشیند و از آمادگی وحید طالب لو ناراحت نیست.
این گزارش حاکی است، محمدی معتقد است که اگر استقلال برنده بازی شود، وی نیز در این امرسهیم است و این مسائلی که در خصوص اعتراض وی مطرح می شود، شایعه است و مسئولان تیم به آن توجهی ندارند.

 

 

 


*اعتراض میداودی به هافبک های استقلال


میلاد میداودی در پایان بازی استقلال مقابل راه آهن که منجر به برد تیم استقلال شد، به هافبک های تیم خود معترض شد و از مربیان تیم درخواست کرد به شرایط وی در ترکیب استقلال رسیدگی کنند.
براساس این گزارش، مهاجم تیم استقلال که تک گل تیمش را مقابل راه آهن به ثمر رساند، اعلام کرد در طول بازی می توانست بیشتر از آنچه که در بازی اتفاق افتاد صاحب موقعیت گلزنی شود، اما هافبک های استقلال پاس هایی که وی انتظارش را داشت ارسال نمی کردند و این مسئله باعث شد که این بازیکن نتواند بیشتر از یک گل برای استقلال بزند.
گفتنی است، میداودی، به هماهنگی خوب مجیدی و جباری اشاره کرد و از مربیان خواست در خصوص پاسکاری در زمین مسابقه، تذکرات لازم را به بازیکنان خط میانی استقلال ارائه کنند تا مهاجمان در جریان بازی با مشکل روبرو نشوند

 

 

نیمکت استقلال تنها با سه بازیکن بزرگسال


نکته جالبی که در جریان بازی استقلال – راه آهن به آن توجه شد، نیمکت استقلال بود که فقط سه بازیکن بزرگسال روی آن نشسته بودند و باقی نفراتی که در لیست 18نفره تیم قرار داشتند، جزو بازیکنان امید استقلال بودند.
امید روان خواه، شریفات و دسوزا سه بازیکن بزرگسال تیم بودند که از این سه بازیکن تنها روان خواه در ترکیب تیم قرار نگرفت و آخرین تعویض استقلال حضور مهرشاد مومنی در ترکیب تیم بود.

 

 

حضور دو هافبک دفاعی منتفی شد

قرار بود استقلال در مقابل راه آهن با دو هافبک دفاعی وارد زمین شود، اما سرمربی تیم استقلال در دقیقه 90، تصمیم خود را تغییر داد و فیلیپ دسوزا نیمکت نشین شد تا آبی ها با حضور کیانوش رحمتی در خط هافبک دفاعی به میدان بروند.
گفتنی است، با توجه به حضور دو هافبک دفاعی در تیم استقلال در مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی و رضایت مظلومی از این شرایط، قرار بر این بود که در مقابل راه آهن نیز استقلال با رحمتی و دسوزا وارد زمین شود، اما سرمربی تیم دقایقی قبل از آغاز بازی سیستم تیمش را تغییر داد تا آبی ها با سیستمی متفاوت از دیدارهای گذشته وارد زمین شوند.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 887
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: